Kom erbij!

Lid worden van het Liefdesliederenkoor

 

Ons ledental groeit gestaag. Maar we kunnenverder groeien! Nieuwe leden zijn altijd welkom. Op dit moment werken we aan Ein deutsches Requiem van Johannes Brahms. Overrompelende, troostrijke muziek met prachtige solo’s voor bariton en sopraan en een grote, mooie rol voor het koor. We zingen Brahms’ Requiem samen met Vocaal Ensemble Lochem, ook een koor van onze dirigent Marc Buijs. Het concert staat gepland voor najaar 2027. 

Meedoen?

Zin om mee te doen? Of ben je gewoon nieuwsgierig naar ons koor? Laat het ons weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. We nodigen je dan uit om een paar keer mee te zingen en de sfeer te proeven. Kijk gewoon hoe het je bevalt, zing lekker mee, het verplicht je tot niets.

Goed om te weten

Als je lid van ons koor wilt worden is koorervaring niet per se noodzakelijk, maar je moet wel een goede zangstem hebben en noten kunnen lezen. Ook thuis oefenen hoort erbij. We repeteren op donderdagavond van 19.30 tot 21.45 uur in de Remonstrantse Kerk, Wilhelminastraat 10, 6862 HC Oosterbeek. In de schoolvakanties zijn er geen repetities.

Hou je van lekkers? Dan zit je goed bij het Liefdesliederenkoor. Wij hebben namelijk de unieke actie ‘bakken voor Brahms’: elke week bakt iemand iets lekkers en dat verkopen we voor € 1 per portie. De opbrengst gaat in de concertpot. Koffie en thee voor in de pauze (ongeveer 15 minuten) nemen we zelf mee.

We sluiten elk seizoen af in de zomer met een gezellige avond. Iedereen neemt wat te eten mee en het koor zorgt voor de drank. Extra leuk wordt het als je iets gaat zingen (Marc begeleidt desgewenst) of een act doet ter verhoging van de feestvreugde!